NYHET: Klubben`s Morgenfugler

Postet av Monica Stavnem Rød den 30. Okt 2020

NYHET: Klubbens Morgenfugler

I oktober startet vi opp med gruppetimen Klubbens Morgenfugler fredager kl.06:00-06:45 på treningssenteret. Timen var full allerede første gangen, og vi har fått gode tilbakemeldinger fra medlemmene. Klubbens Morgenfugler er en gruppetime som foregår i studio der en får utfordret både kondisjon, styrke og kroppsbeherskelse. Timen blir ledet av personlig trener Monica som setter opp helhetlige økter med fokus på god teknikk og riktig belastning for deg. Det fokuseres på helkroppstrening hver økt, og øvelsene er gjennomførbare for alle nivå. Derfor vil timen passe alle! Øvelsene varierer fra time til time, så her får du både variasjon og motivasjon. PTen vil gi deg det lille ekstra pushet som gjør at du går ut med en fantastisk følelse etter timen.

Høres dette ut som en god start på fredagen for deg? Ikke nøl med å prøv ut timen!