Trenere Allidrett

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 26. Mai 2021

Kjære alle foreldre🙂

Alle treningstilbud for barn i bygda her er basert på dugnad, og vi trenger nå trenere til Allidretten (tidligere barneidrett) som er for barn fra 3 år og oppover.
 Vi har også Miniklubben som er ett tilbud for barn under 3 år, vi trenger også trenere her.

For at vi skal kunne komme igang med allidrett og miniklubben til høsten, trenger vi stor hjelp fra dere foreldre som har mulighet til dette.

Tips gjerne ungdommer også som kan ha interesse av dette.

Vi i styret er ivrige på å få til ett bra treningstilbud til barna, og vi hjelper til på alle mulige måter. Det vil bli aktivitetslederkurs for alle trenere, jobber også med å få til en veileder som kan gjøre det letter å komme inn som trener.

Fint hvis dere har mulighet å dele dette🙂

Har dere spørsmål eller ønsker å være trener ta kontakt med oss på mail: allidrett@vigrestad-ik.no eller til leder i styret Elin 95935904