Vi åpner igjen treningssenteret 15.juni

Postet av Monica Stavnem Rød den 12. Mar 2020

Hei Klubben Treningssenter medlemmer!

Nå gleder vi oss til å snart se dere på senteret igjen. Vi planlegger for åpning den 15. juni, som er i tråd med den datoen regjeringen har satt som planlagt åpningsdato for treningssentre i Norge.

Vi må avvente endelig veileder fra helsemyndigheten før vi kan si helt presist hvordan senteret kan åpne igjen. Det som er helt sikkert er at noen endringer blir det. Vi håper alle er positive og innstilt på det som kommer fremover. Vi skal informere når vi kan, og gjøre vårt beste for å skape gode treningsopplevelser til tross for situasjonen vi er i.

I mellom tiden tilbyr vi gruppetimer med våre dyktige instruktører ute på kunstgress banen på idrettshuset. Se egne innlegg for timer og info på hjemmeside www.vigrestad-ik.no , facebook eller instagram.

Vi har også gitt dere tilgang på over 100 gratis økter som du kan gjøre hjemme, link https://lmod.co/club