HIPP HIPP HURRA FOR VIGRESTAD IDRETTSKLUBB - 100ÅR🤗💥

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 1. Mar 2021

Null til hundre på 100 ÅR!! 🤗💥
GRATULERER MED DAGEN HELE VIGRESTAD IDRETTSKLUBB!!!
På en sånn dag passer det godt å sitere Mr Johan Kaggestad; Det dette idrettslaget gjør er helt unikt... Det skal vi ta til oss nå på 100-årsdagen, og være stolt av.. Sammen.. 🤗 Det er nøkkelordet.. Sponsorene, kommunen, idrettsrådet, våre frivillige, dugnadsteamene, ansatte og bankfondene har løftet sammen med oss... Det har resultert i et ultimat og flott idrettsanlegg med aktivitet for alle!! 1’ste Mars 2021 er en stor dag for alle oss som er glad i VIK... Og det er mange.. Svært mange.. Takk til dere alle! Kommende torsdag rigger vi til en kontrollert markering i den gamle hallen fra klokken 10.00, under Torsdagskaffen.. Men kake har vi i dag og, til de som måtte ha lyst å stikke oppom jubilanten på den store dagen!
Mvh Arnfinn Dahl, stolt & rørt Daglig (g)leder i Vigrestad IK..🤗