TRENING FOR DIN BEDRIFT

Friske ansatte er en av bedriftens viktigste ressurser. Gjennom målrettet og strategisk arbeid med trening kan bedriften redusere sykefraværet. Samtidig vil det øke produktiviteten og effektiviteten til de ansatte.

For å forbedre folks helse må flere mennesker på flere arbeidsplasser engasjeres til et aktivt liv. Klubben Treningssenter har den kompetansen som kreves for å få i gang de som tidligere ikke har trent, men også hjelpe de som allerede er i gang, med å utvikle seg og ta neste steg i treningen. Vi tilbyr alt fra personlige medlemskap, gruppetrening, individuell styrketrening, personlig trening (PT), trening ute på arbeidsplass.

Klubben Treningssenter kan være starten på dine medarbeideres vei til en mer aktiv og sunnere livsstil. Noe som igjen kan bety mer energi, større lykkefølelse og bedre psyke.

Ta kontakt for et godt oppstarts tilbud!

Vi ser frem til et godt treningssamarbeid!