Årsmøte UTSATT

Postet av Cecilie Therese Tengesdal den 24. Mar 2021

I forbindelse med de nye retningslinjer som har kommet pga Covid 19, ser vi oss nødt til å utsette Årsmøtet. Vi ser oss nødt til å kjøre det Digitalt på Teams, tirsdag 6 april kl. 19.00.

Det vil bli sendt ut videre Innkalling og påmeldingsinformasjon innen kort tid.

I anledning utsettelse av Årsmøte har hovedstyret hatt ekstraordinært hovedstyremøte onsdag 24. mars gjort følgende vurderinger og vedtak.

Sak 12/21

På grunn av de retningslinjer og anbefalinger gjort fra stat og kommune i Covid 19 situasjonen, må vi avlyse fysisk Årsmøte torsdag 25.mars.

Vi ser oss derfor nødt til å gå for digitalt Årsmøte. Dette vil bli på Teams, Tirsdag 6. april kl. 19.00. Det vil innen kort tid bli sendt ut innkalling og påmeldingsinformasjon ut til våre medlemmer. Hovedstyret ser at en utsettelse igjen er dumt for våre gruppestyrer, da de nye medlemmene i styrene må få satt i gang med de oppgavene som ligger foran dem.

Derfor har hovedstyret gjort følgende vedtak i sak 12/21;

Et enstemmig hovedstyre innsetter de nye medlemmene til de forskjellige gruppestyrene i Vigrestad Idrettsklubb med virkning fra 25.03.2021.

Tusen takk til alle avtroppende medlemmer i de forskjellige styrene og velkommen alle nye.

Trykk under for Årsmelding

Årsmelding for 2020.pdf

Hovedstyret i Vigrestad IK.