Velkommen som A-sponsor - Magnar Eikeland Gruppen

Postet av Monica Stavnem Rød den 24. Feb 2020

VELKOMMEN PÅ LAGET! 🤗
Vi forstår dem meget godt, disse to herlige karene fra Magnar Eikeland Gruppen, Michael Strøm (t.v.) og Lars Sølve Larsen! De ville rett og slett være med i vårt herlige, solide Jærske sponsornettverk! Vi setter selvsagt stor pris på den nye A-sponsoren på veggen vår, og ser frem til et spennende samarbeid med disse humørfylte & meget aktive karene på bildet. De har alt man trenger av kaffemaskiner, kopimaskiner, vannautomater, betalingsterminaler, kontormøbler, gulv-vaskemaskiner m.m. At kontormøblene de selger hovedsaklig produseres hos Haugstad Møbel as her på Vigrestad er vel bare ytterligere et solid kvalitetstegn.. For oss i VIK er det en stor fordel å ha en trygg leverandør som server nesten alt vi trenger i den daglige driften her på klubben! 🤗 Vi gleder oss til å bli enda bedre kjent med dere hos Magnar Eikeland Gruppen!!