TV-aksjon 2024 - Barnekreftforeningen

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 12. Sep 2024

Årets TV-aksjon går til Barnekreftforeningen og arrangeres søndag 20. oktober fra kl. 15.00 til 18.00.

Gå inn på denne siden å registrer dere: www.tvaksjonen.no

Midlene går til Barnekreftforeningen, en uavhengig, landsdekkende organisasjon etablert i 1982. De jobber med å støtte barn og ungdom med kreft, samt deres familier.

Årets innsamlingsmidler skal brukes til å etablere familiehus i nærheten av universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo. Disse husene skal gi familier med alvorlig syke barn muligheten til å skape gode minner i en vanskelig tid.

I Hå kommune trenger vi cirka 200 frivillige til å gå med bøsser på aksjonsdagen, i år er det idrettslagene sin tur til å bidra. Alle som skal være bøssebærere må registrere seg i TV-aksjonens datasystem. Vær oppmerksom på at bøssebærere må ha fylt 15 år.

For mer informasjon kan dere besøke NRK TV-aksjonens nettside: https://tvaksjonen.no/aktuelt/arets-tv-aksjon-2024.

Årsmelding

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 12. Mar 2024

Organisasjonsplan 2024 VIK.pdf

Signert Årsmøteprotokoll.pdf

Hei,

Da er vi klar til årsmøte, onsdag 20.mars kl. 18:00.

Dokumentene vil bli vist på storskjerm under møtet.

Vi har printet ut noen eksemplar som ligger i konferanserommet.

Dersom du vil ha dokumentene for hånden under møtet, er det lurt å skrive disse ut selv eller ha med Ipad/pc.

Vi snakkes!

Årsmelding 2023 VIK

2024-04-16 Protokoll styremøte 1.pdf

Konsert/Bygdafest med WIGWAM!

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 13. Feb 2024

Konsert/Bygdafest med WIGWAM! Shortfingers og Hammer of Justice varmer opp!!

Bli med oss for en fantastisk kveld med rock og glam med Wig Wam. Den ikoniske vokalisten Åge Sten Nilsen, inntar scenen i Vigrestadhallen!

Gjør deg klar til en uforglemmelig opplevelse fylt med energi, fengende låter og spektakulære sceneshow! Wig Wam vil sørge for en kveld full av rockehits og høydepunkter fra deres imponerende karriere.

Ikke gå glipp av denne sjansen til å oppleve en av Norges mest elskede rockegruppe live! Bandet fikk internasjonal oppmerksomhet etter å ha deltatt i Eurovision Song Contest i 2005.

Det blir salg av mat og drikke!

Dørene åpner klokken 20:00

NB 18års aldersgrense!