Årsmelding

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 12. Mar 2024

Organisasjonsplan 2024 VIK.pdf

Hei,

Da er vi klar til årsmøte, onsdag 20.mars kl. 18:00.

Dokumentene vil bli vist på storskjerm under møtet.

Vi har printet ut noen eksemplar som ligger i konferanserommet.

Dersom du vil ha dokumentene for hånden under møtet, er det lurt å skrive disse ut selv eller ha med Ipad/pc.

Vi snakkes!

Årsmelding 2023 VIK

Konsert/Bygdafest med WIGWAM!

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 13. Feb 2024

Konsert/Bygdafest med WIGWAM! Shortfingers og Hammer of Justice varmer opp!!

Bli med oss for en fantastisk kveld med rock og glam med Wig Wam. Den ikoniske vokalisten Åge Sten Nilsen, inntar scenen i Vigrestadhallen!

Gjør deg klar til en uforglemmelig opplevelse fylt med energi, fengende låter og spektakulære sceneshow! Wig Wam vil sørge for en kveld full av rockehits og høydepunkter fra deres imponerende karriere.

Ikke gå glipp av denne sjansen til å oppleve en av Norges mest elskede rockegruppe live! Bandet fikk internasjonal oppmerksomhet etter å ha deltatt i Eurovision Song Contest i 2005.

Det blir salg av mat og drikke!

Dørene åpner klokken 20:00

NB 18års aldersgrense!

Billetter: https://vigrestadik.hoopla.no/event/2693028326

Hovedstyret har ansatt ny daglig leder

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 30. Jan 2024

Vigrestad Idrettsklubb har ansatt Erling Braut Ueland som ny daglig leder i klubben, etter at han har vært markedsansvarlig i klubben det siste året. Erling kommer fra Vigrestad og har vært både aktiv utøver, trener og nå som ansatt i administrasjonen i klubben siden 2022.

Vigrestad Idrettsklubb har et godt utviklet idrettsanlegg med to store kunstgressbaner, en avlastningsbane, en stor aktivitetspark med multiballbinge, en stor håndballhall og en hall for allidrett, et stort treningssenter, treningsrom for vektløfting, to squashbaner, golfsimulater, og det åpnes nå i februar en paddel-bane. Leder i Hovedstyret, Peter Oscar-Andersen, uttaler: "Med Erling som daglig leder har vi en administrasjon med stor kapasitet og kompetanse til å arbeide for fellesskapet i klubben med alle de aktivitetene vi har, og å videreutvikle klubben sammen med de tillitsvalgte i alle gruppene, trenere og aktive, dugnadsgjengene, sponsorer, støttespillere, Hå kommune og andre. Klubben står foran store muligheter også fremover, og det får vi best til når vi står samlet og bidrar til idrett og aktivitet for alle. Også her mener vi at Erling vil kunne bidra mye og vi ser frem til et langt og godt samarbeid. Vi ønsker Erling lykke til i sin nye rolle."