​Utleie av lokaler

Leie av konferanserom og gammel hall hos Vigrestad idrettsklubb!

Trenger du et flott sted å arrangere selskap, konfirmasjon, bryllup eller andre tilstelninger? Da er Vigrestad idrettsklubb det perfekte stedet for deg!

Vi tilbyr leie av vårt moderne konferanserom, utstyrt med en prosjektor og plass til omtrent 60 personer. Enten det er for bedriftsmøter, presentasjoner eller workshops, er konferanserommet ideelt for en vellykket samling.

For større arrangementer har vi også vår sjarmerende gamle hall tilgjengelig. Den har nok plass til 150 gjester, og dens unike atmosfære gir en autentisk opplevelse til ethvert arrangement.

Uansett anledning kan Vigrestad idrettsklubb hjelpe deg med å skape minnerike øyeblikk. Vårt vennlige personale er klare til å imøtekomme dine behov og sikre at arrangementet ditt blir en suksess.

Ta kontakt med oss i dag for å reservere konferanserommet eller den gamle hallen. Vi ser frem til å hjelpe deg med å arrangere ditt neste minneverdige arrangement! 🎉

Priser:

Barneselskap kr. 800,-

Dåp/Konfirmasjoner kr. 2000,-

Bryllup/Fest kr. 3000,-

Dersom en vil leie det nye kjøkkene nede koster dette kr. 500,- i tillegg.

NB!

Har en trener/styreverv i klubben:

Barneselskap kr. 0,-

Dåp/Konfirmasjoner kr. 500,-

Bryllup/Fest kr. 1000,-

Dersom en vil leie det nye kjøkkene nede koster dette kr. 500,- i tillegg.

NB! 25 års aldersgrense ved leie av lokaler hos oss.

Ta kontakt med oss på mail: post@vigrestad-ik.no , eller stikk innom oss i administrasjonen for en titt.