Påmelding

Aktivitetene krever påmelding med pålogging, og at du er medlem av treningssenteret. For påmeldingen, gå til timeplanen og finn timen du ønsker å delta i.

Timeplan

BODYSTEP®: er en ernergisk step trening. 60 minutt energigivende trening som gjør at du føler deg frigjort og levende. Ved hjelp av step og enkle øvelser får du bedre kondisjon, styrke og koordinasjon. Intensiv time med god musikk, som kombinerer kondisjon og styrke.

SPRINT er en gruppetime med 30 minutter høyintensiv intervalltrening (HIIT) på sykkel. Vi kombinerer intervaller, hvor vi jobber så hardt som mulig, med hvileperioder der vi henter oss inn til neste intervall. Denne form for trening gir raske resultater på kondisjon og utholdenhet. Du styrer selv motstand og tempo, og derfor passer økten for alle! Målet er at du skal yte maksimalt av det DU klarer og sitte igjen med en god følelse etter fullført økt.
Fordeler med SPRINT:
– Økt muskelmasse og fettforbrenning
– Raske resultater, forbedre kondisjon og utholdenhet
– høy etterbrenning, forbrenner i 48 timer etter endt økt
– Varer kun 30 min, det klarer vi å presse inn i en hektisk hverdag
– Gir økt mental styrke og evne til å utfordre seg selv

Spinning: Er en 45 minutters gruppetime hvor du kontrollerer intensiteten selv på sykkelen. Med god musikk, tar instruktøren deg på en løype med fjellklatring, sprint og flatt terreng. Du styrer din egen motstand og hastighet, slik at du kan bygge opp treningsnivået over tid.

Run & Core

Kondisjonstrening i kombinasjon med styrke for kjernemuskler.

Vi legger opp til intervalløping, der vi avslutter med funksjonelle core-øvelser som kommer til å hjelpe deg i hverdagen og i andre aktiviteter.

Timen passer for alle. For en justerer selv tempo og intensitet, men forbered deg på å bli utfordret!

ZUMBA®: 60 minutt med en reise gjennom ulike latinamerikanske dansearter og dans fra popverdenen. Bedre kondisjon og “hofte- moves”. Bevegelser og trinn er fra kjente danseformer som cumbia, salsa, samba, merengue og reggaton. Den inneholder også klassiske bevegelser fra aerobic og fitness. Treningsformen passer for alle, uansett alder og kropssform. Fengende og variert musikk gjør dette til en time der du «glemmer» at du trener og humøret og festfølelsen er på topp.

Godt vaksen:

For deg fra 50år-. Det er aldri for sent å begynne å trene, og god fysisk funksjon vil helt klart bidra til en enklere og lettere hverdag. Vi trener med kroppsvekt, frivekter, stepkasser og annet enkelt utstyr.

Etter timen er det kaffi og godt drøs i det sosiale rommet.

Fordeler med styrketrening:
-Økt muskelmasse
-Sterkere skjelett
-Økt muskelfunksjon og balanse

En liten økt med rolig yoga, pust og avspenning. En god avslutning på dagen. Ta med eget pledd, gjerne et ullpledd, evt et stort badehåndkle. Dette gir litt ekstra støtte i en del øvelser.

OBS: Egne kurs, sjekk facebook/nyheter hjemmeside for påmelding og oppstart.

Crosstraining

Her får du trent styrke i hele kroppen, samtidig som en får opp pulsen.

På øvelsene brukes alt fra egenkroppsvekt, vekter, boxkasse, kettlebell, miniband , tau, slamball, o.l.

Timen er med dyktige og flinke instruktører, og her loves det mestring, glede og smilepuls, i tillegg til stor entusiasme, godfølelse og masse energi.

Dette er kondisjonstrening som passer for alle, hvor en styrer intensitet og tempo selv. Timen varer i 45min. (inkl oppvarming og nedtrapping) og er lagt opp etter intervall prinsippet. Intervallene vil variere fra time til time og kan være alt fra 20sek til 4 minutter av gangen. Instruktør vil motivere og pushe deg til å yte ditt beste. 🏃🏼🏃🏻‍♀️

StyrkeMix💥🏋🏼‍♀️ Denne gruppetimen vil forgå i sal, og vil bestå av fullkroppsøkter der vi kombinerer styrke og puls! Det er mulig å skalere øvelsene, slik at de passer for deg og ditt nivå.

Hvordan timen organiseres kan variere. Noen ganger kjører vi EMOM og AMRAP, mens andre ganger kan vi jobbe 45 sekunder på og 15 sekunder av.

🍂Morgenfugler🍂

Er en gruppetime som vil foregå i studio, der en vil få utfordret både kondisjon, styrke og kroppsbeherskelse🏋🏼‍♀️🏃🏻 Timen blir ledet av personlig trener som setter opp helhetlige økter med fokus på god teknikk og riktig belasting for deg.
Vi fokuserer på helkroppstrening hver økt og øvelsene er gjennomførbare for alle nivå, derfor vil timen passe alle!

Øvelser varierer fra time til time, så her får du både variasjon og motivasjon. Samt PT vil gi deg det lille ekstra pushet som gjør at du går ut med en fantastisk følelse.