ØNSKER DU BLI MEDLEM AV KLUBBEN TRENINGSSENTER:

Ved innmelding avtalegiro/12mnd - kickstart treningen din med en introduksjonstime med en av våre personlig trenere.  Få gode tips om effektiv og riktig trening for deg.

Trykk her for å bli medlem

PRISER (inkl medlemskap i studio, gruppetimer, minitennis/badminton og squash):

Tilgang golf: kr. 500,- ekstra

* Ingen innmeldingsavgift
* 3 mnd. Oppsigelsestid

Over 20 år
1 års medlemskap – kr. 3 500,-
Avtalegiro 1 års binding pr. måned – kr. 290,-
½ års medlemskap – kr. 2 100,-
3 mnd. medlemskap – kr. 1 200,-

Under 20 år
1 års medlemskap – kr. 2650,-
Avtalegiro 1 års binding pr. måned – kr. 220,-
½ års medlemskap – kr. 1650,-
3mnd. medlemskap – kr. 950,-

Drop in: kr. 100,-

*Ikke medlem: Godt vaksen: kr. 700,- (10 ganger)

Vipps Nummer: 524120

Kontonummer: 3335 65 53697

Andre tilbud

For familier der det er to voksne og mer enn 2 barn under 18 år er års-medlemmer i treningssenteret, trener den yngste GRATIS.

For skoleelever, studenter eller andre som bor borte, men er hjemme i ferier og enkelte helger i løpet av året kan de tegne årsmedlemskap for kr. 600,-

Fra det året de fyller 15år kan de melde seg inn som medlem.  (dvs ved nyttår i 9. klasse) og få egen brikke.

Ungdom kan tegne medlemskap fra nyttår det året de fyller 14 år, dvs. ved nyttår når de går i 8. klasse. Kravet er at de er sammen med en voksen som er over 20 år når de trener. Den voksne over 20år må være medlem av treningssenteret.

GENERELLE REGLER

• Ved inngått avtale får en nøkkelbrikke og kode.
    • Den kan hentes når treningssenteret er betjent evt i administrasjonen dagtid (man-fre 09.00 - 15.00.)
      •  Treningssenteret er betjent:
        • Mandag, onsdag og torsdag kl. 17.30-19.30 og tirsdag kl. 17.00-19.00
  • Nøkkelbrikken er personlig.
    • Alle må ha egen brikke og kode for tilgang til treningssenteret.
    • Brikken skal ikke lånes bort til andre.
    • Med misbruk blir brikken sperret, og det må betales et gebyr på kr. 500,-
  • Mistet eller stjålet brikke, ta kontakt med betjeningen. (Ny brikke 100,-)
  • Treningssenteret er åpent fra kl. 04.30-23.00 alle dager. For deg med brikke og kode.

Regler for bruk av treningssenteret

• Vis hensyn til andre som bruker treningssenteret:
  • Musikk/TV skal ikke være så høyt at det er til sjenanse for andre.
  • Ikke opphold deg på treningsapparatet lengre enn nødvendig.
  • Bruk rene innesko og treningsklær. Heng fra deg tøy og sett fra sko ved inngangen.
  • Rydd og vask treningsutstyr etter deg:
  • Oppretthold god hygiene. Bruk håndkle på apparatene og spray av og tørk av med papir etter bruk. Bruk søppelbøtte
  • Legg vekter og manualer på plass etter bruk
  • ALL TRENING SKJER PÅ EGET ANSVAR.

OPPSIGELSE AV MEDLEMSKAP

All oppsigelse av medlemskap i Klubben Treningssenter, skal skje skriftlig til Administrasjonen (Monica Stavnem Rød), e-post: post@vigrestad-ik.no

Det er 3 mnd. oppsigelse fra den dagen vi mottar e-posten.

RENT SENTER – ANTIDOPING NORGE

Klubben Treningssenter har inngått avtale om Rent senter med Antidoping Norge fordi vi ønsker et sunt og helsefremmende treningsmiljø på vårt treningssenter.

Vi tolererer derfor ikke bruk av dopingmidler blant våre kunder. Som medlem hos oss bekrefter du at du ikke bruker preparater som står oppført på listen til Antidoping Norge, og at du frivillig vil la deg dopingteste ved henvendelse.

Ved positiv dopingprøve vil medlemskapet opphøre med umiddelbar virkning.

Positive dopingprøver kan bli politianmeldt.