OM SIMULATOREN

Full Swing Golf simulatoren sørger for den ultimate opplevelsen av innegolf.  Ved å kombinere den beste programvaren, ballfølge systemet , bildeprosjektoren og touchscreen-kontrollen, får vi den mest realistiske simuleringen av golf overhodet mulig.

Golfspilleren kan velge å trene på spillet sitt, spille hvilken som helst av de 70 verdenskjente banene som er tilgjengelige. Når man spiller på golfsimulator bruker man egne køller, og slår som du vanligvis ville gjort på en ordentlig golfbane. Hvert eneste slag slås i golfsimulatoren, fra tee til puttingen på green. Trackingsystemet gjør det mulig for golfere å slå hvilket som helst slag fra hvilket som helst sted, og for å hjelpe gjøre dette realistisk simuleres det fra light rough, heavy rough, sand, fairway og green.

Alle elementer i ballbanen spiller inn i slaget som blir simulert ved hjelp av de infrarøde sensorene som registrerer utslagsvinkel, ballhastighet og spinn. Dette blir deretter momentant vist på lerretet. I det øyeblikket ballen treffer lerretet blir et datagenerert bilde vist på skjermen, av ballen som går sin vei mot sin destinasjon. Programvaren forteller så om alle data som omhandler slaget, alt fra lengde, fart, avstand til flagg , hvor ballen ligger og alt som har med sikte, synsvinkel og vind å gjøre.

Golfsimulatoren er så realistisk at det er «nesten» som å spille på ordentlig.

Innendørs golf er sosialt og hyggelig, og samtidig like utfordrende som det er å spille ute. Frister det å spille simulatorgolf i vinter? Ta kontakt med oss!