SQUASH

REGLER FOR BRUK AV BANENE

• Kun innendørs hallsko med lyse såler er tillatt, joggesko eller andre typer treningssko er forbudt
  • Mat eller drikke er ikke tillatt inne på banene
  • Bare medlemmer i treningssenteret kan booke en bane og spille uten å betale ekstra.
    Personer som ikke er medlemmer kan få bli med et medlem å spille - mot at de betaler drop-in (Vipps nr 524120 – 100 kr pr pers)

Skriv navnet på alle de som skal spille i kommentarfeltet når du booker.  Barn under 15 år kan spille gratis med en forelder som er medlem

«The sport of squash is like playing a game of chess with your feet – you are constantly trying to out-think your opponent…»

Treningssenteret er stolt av å kunne tilby medlemmene våre tilgang til to nye og flotte squashbaner. .
Vi håper og tror at mange vil få oppleve stor glede av det nye anlegget vårt, og vi ønsker å legge til rette for at flest mulig skal få øynene opp for denne fasinerende sporten.

Squash er for alle – uansett alder, kjønn eller fysisk form. Det viktigste er at man spiller mot noen som er på omtrent samme nivå – da blir både konkurransen kjekkere og treningsutbyttet bedre. Squash er en morsom blanding av kondistrening, taktikk, smidighet, mental trening og konkurranse.

Vi har to forskjellige baner med tanke på innsyn – èn lukket bane og èn mer åpen bane med glassvegg. Dersom dere er tre eller flere som ønsker en sosial økt med lått og løye, og vil at de andre skal kunne se på mens to av dere spiller, så er banen med glassvegg perfekt.
Dersom dere er to som skal spille og ønsker det litt mer skjermet så kan dere bruke den lukka banen.