Personlig trener Camilla

Heisann

Hvem er jeg?
 Jeg heter Camilla, er 37 år, har 4 barn med mannen min Erik Jonas, hvor vi alle er aktive innen ulike idretter/aktiviteter på Vigrestad idrettsklubb.

Jeg er en utadvendt, energisk og smilende jente som vil gjøre mitt for at du skal oppleve bevegelsesglede og mestring når det kommer til trening/livsstilsendring. Vi har alle forskjellige utgangspunkt og jeg vil møte deg der du er og hjelpe deg med å nå ditt mål! Ikke vær redd for å ta kontakt til en uforpliktende samtale, enten på Klubben treningssenter, eller vi kan ta en walk&talk.

Min utdanning:

Har jobbet som instruktør på Klubben treningssenter i 8 år, først som Bodypump instruktør, så utvidet jeg med RPM (spinning) og for 2 år siden tok jeg SPRINT (Høy intensiv intervall trening på sykkel) kurs, gjennom Les Mills. Jeg har hatt mor-barn trening og styrke med strikk som begge er egenkomponerte fullkroppsøkter i 3 år.

Jeg har lenge hatt lyst på mer kunnskap om det jeg driver med, og har dermed tatt steget over på skolebenken nå i vinter, og er nå utdannet PT gjennom AFPT.

Fra før av er jeg utdannet barnehagelærer, og har tilleggsutdannelse innen personlig ledelse, har jobbet som styrer i Varhaug idrettsbarnehage i 5 år, før jeg for 3 år siden prioriterte familien og la styrer-skoene på hylla.

Min erfaring:

Min erfaring med trening er som sagt instruktør for ulike gruppetimer. Når jeg får litt egentid velger jeg som regel å være i bevegelse, om det er en padletur med kajakken min, en kort eller lang sykkeltur, joggetur, topptur/gåtur eller ulike helkroppsprogrammer med feks strikk i hagen. Egentid som gir energi er viktig i en ellers så fullpakket hverdag, å investere i helsen er en investering som er godt for deg og alle rundt deg.

Jeg har beveget meg ut av min komfortsone flere ganger, blant annet ved å jogge halvmaraton (3sjøers), KK-mila og sykla Nordsjørittet. Å bruke kroppen er DIGG, og jeg håper jeg kan få deg til å like å bruke kroppen din, enten om du har et stort eller lite mål.

Du kan nå meg på
Mail: camillasaa@gmail.com