«Naboklubb»

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 28. Sep 2015

Søndag 18 oktober kl. 18.00 Bryne – Follo

Vigrestad Idrettsklubb skal presenteres som «naboklubb» denne dagen der 10 – 12 stk. G-12 skal få være med Bryne spillere på omvisning på Bryne Fotballklubb. De får servert pølse og brus og blir underholdt i form av quiz mm. De vil og få være ballgutter på kampen.

Vigrestad IK stiller og med 22 stk. «maskoter» som blir valgt ut fra de yngste laga. De skal følge Brynespillerne inn på stadion. Alle i Vigrestad IK fotballdrakt.

For hver solgte billett Vigrestad IK selger går halvparten inn på fotballkontoen.

Trenere og oppmenn deler dette videre med sine lag så håper vi på alt flest mulig tar med sine spillere og familie på kampen denne dagen.

Håper at alle bretter opp armene og gjer en innsats for dette, det kan bli en god slant i kassen til fotballen.