Aktiv høst

Postet av Klubben Treningssenter den 26. Jul 2022

Etter en god og aktiv vår, er vi nå klar for høsten med mye kjekt i vente. Som dere nok har sett har vi fått inn 2 stk BikeErg, 2 stk rowErg, 1 stk SkiErg, samt 1 til Echo Bike.
Dette gjør at våre medlemmer nå kan prøve treningsformen TriErg. Dette er et fantastisk trenings konsept for alle som ønsker å trene kondisjon og styrke uansett nivå, alder og ambisjoner. Vi kommer til å sette opp en innførings kveld med påmelding der du vil få god veiledning på teknikk - slik at du kan få maksimalt ut av treningen. Du vil også lære hvilke muligheter som ligger i monitorene på de forskjellige maskinene, tips til intervaller, treningsformer, få grunnleggende kunnskap rundt dette med kondisjonstrening, og hvordan du best mulig kan bruke disse maskinene inn i treningen din uansett hvilke mål du har.
Mer info og påmelding kommer.

Det vil også bli arrangert Squash-turnering 17-18 september med forskjellige klasser. Påmelding kommer.

Vi håper også å få til et trenings maraton i løpet av høsten.  Dette er en super måte å få testet ut de gruppe timene vi har på vår timeplan.

Gruppe timeplanen fom uke 34: