InBody kroppsanalyse

Postet av Klubben Treningssenter den 16. Okt 2023

Kickstarte året med en InBody kroppsanalyse?
8. januar – 14. januar har vi på plass en InBody770-maskin på Klubben Treningssenter. Det er markedets mest nøyaktige kroppsanalysemaskin for å måle blant annet fettprosent, muskelmasse, forbrenning og visceralt fett (fett rundt indre organer). Du får en rapport med detaljer om kroppens sammensetning og resultatet blir gjennomgått. Ta en test i januar og en i november for å se hvordan kroppssammensetningen utvikler seg ved trening. InBody770 har vist seg å være veldig motiverende og bevisstgjørende i forhold til egen helse.
Kickstarte året med en kroppsanalyse? Kroppsanalyse og gjennomgang av resultat (ca 15 min)
Pris for medlemmer i Klubben Treningssenter:
KUN 350kr pr stk
Pris for ikke-medlemmer:
500kr pr stk
Det blir en ny runde med analyse i november hvor en kan se utviklingen.
Book tid allerede nå!
Send en mail til Kathrine Kristensen: kathrine.kristensen90@gmail.com eller SMS til +47 45091990
Aldersgrense 18år