Scoringsklubben 2016

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 21. Apr 2016

En ny sesong er allerede i gang og styret i Vigrestad IK`s fotballgruppe vil i år starte opp med Scoringsklubb.

Vi vil derfor invitere alle interesserte VIGRESTAD–supportere, foreldre, besteforeldre og andre kjente til et spennende medlemskap i vår Scoringsklubb.

Et medlemskap i Scoringsklubben betyr at du forplikter deg til å betale kr. 15,- til klubbkassen for hvert mål vårt A-lag scorer i seriekampene sine. Det vil bli sendt ut mail/SMS for innbetaling av beløpet ved sesongslutt.

Overskuddet vil øremerkes egenkapital ved utvidelse til 2 kunstgressbaner for sesongen 2017. Fotballstyret vil få 20 % av inntektene til å dekke innkjøp av nødvendig fotballutstyr sesongen 2016.

Alle medlemmene av Scoringsklubben 2016, er med i trekningen av tre gavekort, som blir trukket i pausen i siste seriekamp, lokalderbyet mot Brusand.

1 gavekort pålydende kr: 5000,- i varer hos Aarsland Møbelfabrikk AS.

1 gavekort i varer, verdi pålydende kr 3000,- hos Elektrofag Jæren AS

1 gavekort i varer, verdi pålydende kr 1500,- hos Nærbø Rør & Elektro AS

Alle medlemmer av Scoringsklubben vil bli servert gratis kaffe på alle våre hjemmekamper. La det bli et kjent og kjekt sosialt samlingspunkt i ”Sørabygdå” der vi også mimrer om de 95 årene som er gått siden VIGRESTAD IK ble stiftet.

Påmelding: Kenneth mob: 91853871 mail: kt@nre.no

For kampoppsett eller lese mer, trykk på linken her ----> scoringsklubben 2016 (002).pdf