Viktig informasjon!

Postet av Klubben Treningssenter den 26. Mar 2021

Som flere har fått med seg har regjeringen innført nye nasjonale tiltak som trer i kraft torsdag 25. mars.
For treningssenteret betyr det at det kun er innbyggere i Hå kommune som kan trene hos oss. Vi forventer at våre medlemmer følger denne nasjonale regelen og tar ansvar!

Det er også kun lov til å være 30 personer inne i studio samtidig. Vi oppfordrer til å styre unna kjernetiden slik at vi får spredd oss utover hele dagen🙏🏻 Når du kommer i studio må du telle over at det er ledig plass, og dersom det ikke er ledig må du dessverre komme tilbake et annet tidspunkt.

Hold motet oppe og gi en innsats for fellesskapet👊🏼 Dette skal vi klare!

På forhånd takk for at du er med å ta ansvar!

Vi vil også minne om forholdsreglene:

•KOM FRISK - Hold deg hjemme om du er syk eller har symptomer på Covid-19.
•GOD HÅNDHYGIENE - Vask/desinfiser hendene hyppig. Minimum ved ankomst og når du forlater senteret.
•VASK ALT UTSTYR - Desinfiser grundig og rydd alt utstyr etter bruk.
•ALLTID registrer deg med personlig brikke og kode når du ankommer treningssenteret.
•HOLD AVSTAND!