TV-aksjon 2024 - Barnekreftforeningen

Postet av Vigrestad Idrettsklubb den 12. Sep 2024

Årets TV-aksjon går til Barnekreftforeningen og arrangeres søndag 20. oktober fra kl. 15.00 til 18.00.

Gå inn på denne siden å registrer dere: www.tvaksjonen.no

Midlene går til Barnekreftforeningen, en uavhengig, landsdekkende organisasjon etablert i 1982. De jobber med å støtte barn og ungdom med kreft, samt deres familier.

Årets innsamlingsmidler skal brukes til å etablere familiehus i nærheten av universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo. Disse husene skal gi familier med alvorlig syke barn muligheten til å skape gode minner i en vanskelig tid.

I Hå kommune trenger vi cirka 200 frivillige til å gå med bøsser på aksjonsdagen, i år er det idrettslagene sin tur til å bidra. Alle som skal være bøssebærere må registrere seg i TV-aksjonens datasystem. Vær oppmerksom på at bøssebærere må ha fylt 15 år.

For mer informasjon kan dere besøke NRK TV-aksjonens nettside: https://tvaksjonen.no/aktuelt/arets-tv-aksjon-2024.